1.100 εκπαιδευτικοί επιμορφώθηκαν σχετικά με την πρόληψη του σχολικού και διαδικτυακού εκφοβισμού

Κατόπιν πρόσκλησης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, το ΚΜΟΠ, μέσω του προγράμματος Live Without Bullying, πραγματοποίησε στις 16 Ιουνίου δίωρο επιμορφωτικό σεμινάριο σε 1.100 εκπαιδευτικούς με τίτλο «Η σημασία της Πρόληψης του σχολικού και διαδικτυακού εκφοβισμού- Ο ρόλος του σχολείου σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο». Η Δρ. Αντωνία Τορρένς, Γενική Διευθύντρια του ΚΜΟΠ […]

1.100 εκπαιδευτικοί επιμορφώθηκαν σχετικά με την πρόληψη του σχολικού και διαδικτυακού εκφοβισμού Read More »