Search
Close this search box.

Πρόγραμμα Ψηφιακής Κοινωνικής Κατάρτισης από την κοινοπραξία του PLACEDU

Πρόγραμμα Ψηφιακής Κοινωνικής Κατάρτισης από την κοινοπραξία του PLACEDU

Στο πλαίσιο του έργου PLACEDU, η κοινοπραξία είναι στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσει το Πρόγραμμα Ψηφιακής Κοινωνικής Κατάρτισης, μια πολύπλευρη προσέγγιση που αποτελεί μέρος της ανάκαμψης από το COVID-19. Το πρόγραμμα κατάρτισης απευθύνεται στους εκπαιδευτικούς, προκειμένου να υποστηριχθεί η προσπάθειά τους για κοινωνική ένταξη και ανάπτυξη κατά τη διάρκεια της διαδικτυακής εκπαίδευσης.

Η δημιουργία των μαθημάτων κατάρτισης προέκυψε από τις ανάγκες που εντοπίστηκαν στην Εθνογραφία για Ψηφιακή Έρευνα, καθώς και από τις καλές πρακτικές που συγκεντρώθηκαν κατά τα αρχικά στάδια του έργου.  Ο πρωταρχικός στόχος ήταν ο σχεδιασμός ενός εκπαιδευτικού προγράμματος κατάρτισης μέσω του καθορισμού και της ανάπτυξης των απαραίτητων γνώσεων, δεξιοτήτων και ικανοτήτων για την καινοτόμο κατάρτιση ηλεκτρονικής εκπαίδευσης, καθώς και για την συμπεριληπτική μη τυπική μεθοδολογία εκπαίδευσης.

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς οι οποίοι θέλουν να μάθουν περισσότερα, να εκπαιδευτούν, να εμπλακούν και να δικτυωθούν στον τομέα της διαδικτυακής εκπαίδευσης. Το έργο επιδιώκει να επαναφέρει τις “χαμένες” πτυχές του κοινωνικού και ψυχολογικού περιβάλλοντος στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Το πρόγραμμα κατάρτισης PLACEDU αποτελείται από 6 ενότητες: Ενότητα 1. Επαγγελματική ενασχόληση, Ενότητα 2. Ψηφιακοί Πόροι, Ενότητα 3. Διδασκαλία και Μάθηση, Ενότητα 4. Αξιολόγηση, Ενότητα 5. Ενδυνάμωση Εκπαιδευομένων, και Ενότητα 6. Διευκόλυνση ψηφιακής επάρκειας εκπαιδευομένων.

Ο συντονιστής του έργου Žemartas Budrys δήλωσε: «Δεν αρκεί μόνο η χρήση ψηφιακών εργαλείων. Είναι πολύ σημαντικό να κατανοήσουμε τι αντίκτυπο έχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία και στους συμμετέχοντες σε αυτήν. Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος του Placedu, αντιμετωπίζουμε προσεκτικά αυτό το ζήτημα».

Η συντονίστρια της ομάδας της Εκπαίδευσης του ΚΜΟΠ, Ειρηάννα Δραγώνα, αναφέρθηκε στη σημασία της δημιουργίας εργαλείων που αντικατοπτρίζουν τις απαιτήσεις των εκπαιδευτικών στις παρούσες συνθήκες. «Με τη συνεχή εξέλιξη και την ενσωμάτωση των μαθημάτων στον Ψηφιακό Κοινωνικό Χώρο, το πρόγραμμα κατάρτισης θα συνεχίσει να αναπτύσσεται, να αντανακλά και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των εκπαιδευτικών και των σπουδαστών σε όλη την Ευρώπη και πέραν αυτής”, πρόσθεσε.

Το Πρόγραμμα Ψηφιακής Κοινωνικής Κατάρτισης είναι προσβάσιμο εδώ.

Το έργο PLACEDU υλοποιείται από 7 εταίρους που προέρχονται από 6 χώρες: Λιθουανία (XWHY και Πανεπιστήμιο του Βίλνιους), Σλοβενία (Πανεπιστήμιο της Λιουμπλιάνας), Κύπρος (CSI), Βέλγιο (OTB International), Ισλανδία  (Πανεπιστήμιο της Ισλανδίας) και Ελλάδα (KMOΠ Κόμβος Εκπαίδευσης & Καινοτομίας).

Το έργο συγχρηματοδοτείται από το πρόγραμμα Erasmus+ KA2 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Leave a comment
or ask for help