Search
Close this search box.

Online Σεμινάριο | Προσχολική Αγωγή και Σχολική Συμπερίληψη: Ενίσχυση των Εκπαιδευτικών Δεξιοτήτων

Online Σεμινάριο | Προσχολική Αγωγή και Σχολική Συμπερίληψη: Ενίσχυση των Εκπαιδευτικών Δεξιοτήτων

H Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθµιας και Δευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης Αττικής και το ΚΜΟΠ – Κέντρο Κοινωνικής Δράσης και Καινοτοµίας σας προσκαλούν σε διαδικτυακό σεµινάριο µε θέµα «Προσχολική Αγωγή και Σχολική Συµπερίληψη: Ενίσχυση των Εκπαιδευτικών Δεξιοτήτων», την Δευτέρα 30 Οκτωβρίου 2023, ώρα 14:00-15:30, µέσω Webex.

Σε αυτή την εκδήλωση, θα αναλυθούν οι ακόλουθες θεματικές:

Συμπερίληψη Παιδιών με Αναπτυξιακές Διαταραχές στην Προσχολική Αγωγή:

  • Η σημασία της συμπερίληψης για την εκπαίδευση των παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές
  • Πρακτικές και προσεγγίσεις για την αποτελεσματική διδασκαλία και υποστήριξη τους

Υποστήριξη νέων Εκπαιδευτικών στην Συμπερίληψη των Παιδιών στο Σχολικό Πλαίσιο:

  • Εκπαιδευτικές στρατηγικές και εργαλεία που βοηθούν τους νέους εκπαιδευτικούς στη διαχείριση της συμπερίληψης
  • Εμπειρίες και βέλτιστες πρακτικές από έμπειρους εκπαιδευτικούς

Ειδική Αγωγή:

  • Επισκόπηση των κύριων αρχών και προσεγγίσεων στον τομέα της ειδικής αγωγής
  • Εφαρμογή των αρχών της ειδικής αγωγής στο προσχολικό και σχολικό περιβάλλον

Αυτές οι θεματικές θα μας βοηθήσουν να εξερευνήσουμε τη σημασία της συμπερίληψης των παιδιών με αναπτυξιακές διαταραχές στον τομέα της προσχολικής αγωγής και να παρέχουμε χρήσιμες πληροφορίες και εργαλεία στους εκπαιδευτικούς που αναζητούν υποστήριξη για τη συμπερίληψη των παιδιών στο σχολικό πλαίσιο.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε νηπιαγωγούς, βρεφονηπιοκόμους, εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους, φοιτητές και φοιτήτριες (με ειδίκευση στην εκπαίδευση), σε γονείς/κηδεμόνες και στο γενικό πληθυσμό με ενδιαφέρον στην θεματική.

Για τη συμμετοχή σας στην εκδήλωση είναι απαραίτητη η προεγγραφή. Οι συμμετέχοντες/χουσες θα λάβουν βεβαιώσεις παρακολούθησης.

Δείτε την ατζέντα εδώ

Η εκδήλωση διεξάγεται στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος «EMBRACE: Fostering Inclusion of Children with Intellectual Disabilities in Early Childhood Education and Care».

Leave a comment
or ask for help