ENTRINNO

EntrInno - Online παιχνίδι για την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία

Ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας μέσω ενός διαδραστικού διαδικτυακού παιχνιδιού

Αριθμός συμφωνίας: 2015-1-CY01-KA204-011868

Χρηματοδότηση: Erasmus+ Διάρκεια: 01/09/2015 - 1/09/2017  


Πρόκληση

Η επιχειρηματικότητα και η καινοτομία βρίσκονται στον πυρήνα της στρατηγικής «Ευρώπη 2020», ωστόσο πολλοί νέοι ενήλικες (18-35) δεν έχουν επαρκείς δεξιότητες ώστε να συμμετάσχουν στον τομέα αυτό. Συγκεκριμένα, η έλλειψη δεξιοτήτων όπως η στρατηγική σκέψη, η επίλυση προβλημάτων, η δικτύωση, η δημιουργικότητα, η λήψη αποφάσεων, η επικοινωνία και η συνεργασία εμποδίζουν την αποτελεσματικότητά τους στον τομέα της επιχειρηματικότητας.

Καινοτομία

Σκοπός του ENTRINNO είναι να ενδυναμώσει τις δεξιότητες των νεαρών πολιτών της Ε.Ε., που αποτελούν έναν κρίσιμο πληθυσμό για μια οικονομία και κοινωνία προοδευτική, φιλική προς την επιχειρηματικότητα και προσανατολισμένη στην αγορά, μέσω της ανάπτυξης ενός διαδραστικού, διαδικτυακού παιχνιδιού (online game).

Δράσεις

Στο πλαίσιο του έργου, εκπονήθηκε εθνική έκθεση με βάση την βιβλιογραφική ανασκόπηση και τις ομάδες εστιασμένης συζήτησης, προκειμένου να αναθεωρηθούν τα παιδαγωγικά μοντέλα για την προώθηση των επιχειρηματικών δεξιοτήτων και των δεξιοτήτων καινοτομίας μέσω παιχνιδιών σε επίσημα και άτυπα μαθησιακά περιβάλλοντα.

Διαβάστε την έκθεση εδώ.

Ανάπτυξη ενός online παιχνιδιού, σχεδιασμένου ώστε να εφοδιάσει τους νεαρούς ενήλικες εκπαιδευόμενους με δεξιότητες όπως η επιχειρηματικότητα και η καινοτομία, και βασικές δεξιότητες όπως η ψηφιακή γνώση, η επικοινωνία, η επίλυση προβλημάτων και η λήψη αποφάσεων. Το παιχνίδι EntrInnO συνδυάζει τη βέλτιστη γνώση, τις δεξιότητες, και τις απόψεις σχετικά με την υποστήριξη νεαρών ενηλίκων από διαφορετικές περιοχές. Αναπτύσσει καινοτόμα διαδικτυακά εργαλεία και υπηρεσίες για τη βελτίωση, πιστοποίηση, επικύρωση και το άνοιγμα της εκπαίδευσης ενηλίκων. Μέσω του διαδικτυακού παιχνιδιού ενισχύονται η γνώση και οι δεξιότητες επιχειρηματικότητας και καινοτομίας. Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο στον παρακάτω σύνδεσμο: http://entrinno.org/game/.

Ένας ολοκληρωμένος οδηγός αναπτύχθηκε για να παρέχει βασικές πληροφορίες σχετικά με το πώς να χρησιμοποιήσουν οι ενδιαφερόμενοι την πλατφόρμα EntrInno.

Παρουσίαση του έργου στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ

Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Αυτή η περιγραφή του σχεδίου αντικατοπτρίζει μόνο τις απόψεις του συντάκτη και η Επιτροπή δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.

Εταίροι του Έργου

ΚΜΟΠ – Κέντρο Κοινωνικής Δράσης και Καινοτομίας
CARDET (Κύπρος - Συντονιστής Έργου)
CSV Marche (Ιταλία)
Kopin (Μάλτα)
Inova Consultancy (Ηνωμένο Βασίλειο)
Danmar Computers (Πολωνία)
Innovade (Κύπρος)
Social Innovation Fund (Λιθουανία)

Asociatia Centrul De DezvoltarE Arad (Ρουμανία)

Γράψτε ένα σχόλιο
ή ζητήστε βοήθεια.