EntrInno - Online παιχνίδι για την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία
Ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας μέσω ενός διαδραστικού διαδικτυακού παιχνιδιού
Αριθμός συμφωνίας: 2015-1-CY01-KA204-011868
Χρηματοδότηση: Erasmus+ Διάρκεια: 01/09/2015 - 1/09/2017
Πρόκληση
Η επιχειρηματικότητα και η καινοτομία βρίσκονται στον πυρήνα της στρατηγικής «Ευρώπη 2020», ωστόσο πολλοί νέοι ενήλικες (18-35) δεν έχουν επαρκείς δεξιότητες ώστε να συμμετάσχουν στον τομέα αυτό. Συγκεκριμένα, η έλλειψη δεξιοτήτων όπως η στρατηγική σκέψη, η επίλυση προβλημάτων, η δικτύωση, η δημιουργικότητα, η λήψη αποφάσεων, η επικοινωνία και η συνεργασία εμποδίζουν την αποτελεσματικότητά τους στον τομέα της επιχειρηματικότητας.
Καινοτομία
Σκοπός του ENTRINNO είναι να ενδυναμώσει τις δεξιότητες των νεαρών πολιτών της Ε.Ε., που αποτελούν έναν κρίσιμο πληθυσμό για μια οικονομία και κοινωνία προοδευτική, φιλική προς την επιχειρηματικότητα και προσανατολισμένη στην αγορά, μέσω της ανάπτυξης ενός διαδραστικού, διαδικτυακού παιχνιδιού (online game).
Δράσεις
Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Αυτή η περιγραφή του σχεδίου αντικατοπτρίζει μόνο τις απόψεις του συντάκτη και η Επιτροπή δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτήν.