Gamify your Teaching

Gamify διδασκαλία σας: Αύξηση των επαγγελματικών ικανοτήτων της επιχειρηματικότητας για τους εκπαιδευτικούς με τη χρήση του Gamification

Gamify παρέχει καλύτερη επιχειρηματική εκπαίδευση μέσω gamification στις μεθόδους διδασκαλίας.

Αριθμός έργου: 2015-1-RO01-KA202-014975

Χρηματοδοτείται από: Erasmus+ Διάρκεια: 9/2015 – 9/2017

 


Πρόκληση

Παρόλο που η ανεργία των νέων μειώθηκε τα τελευταία χρόνια, εξακολουθεί να είναι υψηλή στην Ευρώπη, με περισσότερους από 3,5 εκατομμύρια νέους να είναι άνεργοι. Ο μέσος όρος της ΕΕ είναι περίπου 13%, αλλά σε πολλές χώρες το ποσοστό εξακολουθεί να είναι υψηλότερο. Τα ποσοστά ανεργίας των νέων είναι υψηλότερα κυρίως στις χώρες της Νότιας Ευρώπης, με την Ελλάδα να βρίσκεται στην θέση (39%). Οι αριθμοί αυτοί έχουν εντείνει την ανάγκη εφαρμογής νέων μεθόδων στην εκπαίδευση, προκειμένου να ενισχυθούν οι δεξιότητες των νέων.

Σύμφωνα με το σχέδιο δράσης «Επιχειρηματικότητα 2020», το ποσοστό ανεργίας των νέων στην ΕΕ θα μπορούσε να μειωθεί με τη δημιουργία νέων επιχειρήσεων. Ωστόσο, οι εκπαιδευτικοί δεν γνωρίζουν τον κατάλληλο τρόπο για να διδάξουν την επιχειρηματικότητα, επομένως απαιτούνται καλύτερες μέθοδοι διδασκαλίας προκειμένου οι εκπαιδευτικοί να προωθήσουν τις επιχειρηματικές δεξιότητες των νέων.

Καινοτομία

Ο κύριος στόχος του προγράμματος Gamify Your Teaching είναι η υποστήριξη της επαγγελματικής ανάπτυξης των επαγγελματικών ικανοτήτων των εκπαιδευτικών και των εκπαιδευτών της επιχειρηματικότητας και η ενίσχυση της διδασκαλίας τπε μέσω μιας καινοτόμου παιδαγωγικής και προσέγγισης της διδασκαλίας με τη χρήση του gamification.

Δράσεις

Μια διακρατική έκθεση που αναπτύχθηκε για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τις ικανότητες τπε των εκπαιδευτικών και την εξοικείωση των νέων με τα διαδικτυακά παιχνίδια.

Το παιχνίδι είναι μια διαδραστική εμπειρία που παρακινεί και δεσμεύει ενεργά τους μαθητές στη διαδικασία μάθησης. Περιλαμβάνει 7 ενότητες που προσομοιώνουν δραστηριότητες διδασκαλίας επιχειρηματικών δεξιοτήτων χωρισμένων σε επίπεδα, με βάση σενάρια και ενσωματωμένο περιεχόμενο σχετικά με την επιχειρηματικότητα. Κάθε επίπεδο στο παιχνίδι είναι μια πλήρης και playable "σκηνή" μετά από μια προσέγγιση επίλυσης υποθέσεων, που αποτελείται από το ιστορικό (εισαγωγικές) πληροφορίες, μια σειρά από πιθανές διαδρομές μάθησης που πρέπει να ληφθούν σε απάντηση των αποφάσεων και των ενεργειών που λαμβάνονται, καθώς και κατάλληλα μέτρα βαθμολόγησης που καθορίζουν την ατομική απόδοση του παίκτη.

Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το παιχνίδι εδώ.

Αναπτύχθηκε ένα διδακτικό υλικό για να υποστηρίξει τους εκπαιδευτικούς στη χρήση του online παιχνιδιού κατά τη διάρκεια των μαθημάτων επιχειρηματικότητας τους.

Αποτελείται από τουλάχιστον 35 παραδείγματα επιτυχημένων επιχειρήσεων, τα οποία χρησιμεύουν ως έμπνευση και κίνητρο για την επιχειρηματική εκπαίδευση.

Πολλαπλασιαστική εκδήλωση που διοργάνωσε η KMOP στην Τεχνόπολη Θεσσαλονίκης
Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην παραγωγή αυτού του περιεχομένου δεν συνιστά αποδοχή του περιεχομένου, το οποίο αντικατοπτρίζει αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών, και η Επιτροπή δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτό.

Εταίροι του Έργου

ΚΜΟΠ – Κέντρο Κοινωνικής Δράσης και Καινοτομίας
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (Συντονιστής Έργου – Ρουμανία)
Inova Consultancy (Ηνωμένο Βασίλειο)
Socialiniu inovaciju φόντας (Λιθουανία)
Κέντρο Εκπαίδευσης και Υποστήριξης Επιχειρήσεων (Πολωνία)
FyG Consultores (Ισπανία)
InEurupa Srl (Ιταλία)

Γράψτε ένα σχόλιο
ή ζητήστε βοήθεια.