Η πρόσβαση των παιδιών προσφύγων στην εκπαίδευση και σε ένα ασφαλές σχολικό περιβάλλον αποτελεί προϋπόθεση για τη συναισθηματική τους ασφάλεια και ευημερία. Ωστόσο, τα περισσότερα ευρωπαϊκά εκπαιδευτικά και κοινωνικά συστήματα δεν διαθέτουν τα κατάλληλα εργαλεία ώστε να ανταποκριθούν στις κοινωνικές, συναισθηματικές και εκπαιδευτικές προκλήσεις που βιώνουν τα παιδιά αυτά.
Το ΚΜΟΠ – Κέντρο Κοινωνικής Δράσης και Καινοτομίας συμμετέχει στην ευρωπαϊκή ερευνητική πρωτοβουλία REFUGE-ED, η οποία έχει ως στόχο να καλλιεργήσει ένα συμπεριληπτικό και υποστηρικτικό σχολικό περιβάλλον για τα παιδιά πρόσφυγες.
Στο πλαίσιο αυτό, εντοπίζει τις βέλτιστες πρακτικές που έχουν ήδη εφαρμοστεί στην εκπαίδευση, την ψυχική υγεία και την ψυχοκοινωνική στήριξη και δίνει τη δυνατότητα σε εκπαιδευτικούς και φορείς να τις εξειδικεύσουν και προσαρμόσουν στις ανάγκες κάθε σχολικής μονάδας.
Συνολικά 46 σχολεία, μονάδες κοινωνικής πρόνοιας, δομές φιλοξενίας και κέντρα υποδοχής και ταυτοποίησης στην Ελλάδα, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ιρλανδία, τη Σουηδία και τη Βουλγαρία πρόκειται να εφαρμόσουν τις πρακτικές αυτές.
👉 Μάθετε περισσότερα για τις βέλτιστες πρακτικές που μπορούν να εφαρμοστούν στα σχολεία στο τελευταίο newsletter του REFUGE-ED: https://mailchi.mp/a1214b16ecd5/news-from-the-refuge-ed-project?e=539f9095e5
👉 Εγγραφείτε στο newsletter του REFUGE-ED: https://refuge-ed.us1.list-manage.com/subscribe?u=777aaf5e948cf6015288df13b&id=b9ff471c5d